از یاد رفته ها

خرید بک لینک
دقیقا همین هفته پیش بود ، خیلی خسته بودم ، با خواهرم شوخی میکردم و گفتم : ما که تو زندگیمون نئشه بازی و عرق و سیگار و مشروب و از این دست چیزا تجربه نکردیم که جنس خلاصی و رهایی و سرخوشی های این مدلی رو بشناسیم ولی اسپکتورانت و دیفن هیدرامینو خوردیم دلم یه نئشنگی با اسپکتورانتو میخواد خستگی از تنم بره .و الان از شدت آبریزش بینی و سر درد و تب و گلو درد هیچ اسپکتورانت و استامینوفنی حالمو خوب نکرد ، خدا همیشه تو برآورد کردن ارزوها و خواسته ها یه کد و دستورالعمل رو متفاوت میزنه ... از یاد رفته ها...

ما را در سایت از یاد رفته ها دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 32 تاريخ: دوشنبه 16 مرداد 1402 ساعت: 15:25

خالی ام . همه باورها تو وجودم ته کشیده . قبل تر ها با همه اتفاق ها تندی ها و تلخی ها ، در برابر غیر ممکن ترین های روزگار ته دلم ، تو تاریک ترین گوشه های ذهنم همیشه روشنی و امید بود . این روزها سراشیبی و سربالایی خاصی ندارم ولی خالی ام ، همه وجودمو خلا گرفته ..

از یاد رفته ها...

ما را در سایت از یاد رفته ها دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 39 تاريخ: دوشنبه 16 مرداد 1402 ساعت: 15:25

صفحه بندی